Kehidupan Baru ,2013.

Haaa… lama gila aku xtulis kan kat blog sendiri.. satu sem aku sepi je.. hehehehe.. macam2 jadi,dugaan nak dijadikan cerita.. Β Even nak masuk semester baru hari tu, pun banyak dugaannya.. 2012, dugaan menimbun2..

So, utk 2013 ni aku doakan aku memperolehi ketenangan dan kebahagian..

Well, I don’t want to write a long story here.. cukuplah aku mulakan perenggan aku dengan memohon kemaafan kepada semua pihak yg mengenali saya.. Tak semua org yg dapat saya dapat berikan perhatian.. aku minta maaf andai terkasar bahasa dan mungkin tak tegur dan tidak semesra dulu.. Maaf,kerana aku kini sebenarnya secara tidak sedar memlilih untuk berdiam dan menyisihkan diri sendiri dari semua org..

Aku cuba ubah utk menjadi yang lebih baik.. Aku mudah lupa dan alpa.. bimbinglah aku andai aku silap langkah.. kadang2 aku pun xsedar apa yg aku dah lakukan.. Aku harap kita semua diberikan ‘nur’ dlm hati utk kekal dijalanNya.. In sha Allah.πŸ™‚

 

2013, Semoga Ketenangan dan Kebahagian milik kita selamanya..πŸ™‚

Leave a Reply

