SPEKULASI??

Sebagaimana yg telah diketahui , aku memang dah ambil keputusan utk bercuti satu semester atas urusan peribadi yang terpaksa aku selesaikan. Ada juga yang mungkin keluarkan ura-ura sebab aku GAGAL dalam Peperikasaan di Universiti Malaya. Di sini ingin saya menerangkan bahawa ianya TIDAK BENAR sama sekali! Ianya mmg kerana urusan peribadi yang tidak perlulah saya nyatakan di sini.. Cukuplah dengan sekadar anda memahami situasi sekarang ini.. Jika tiada aral melintang, akan ku kembali di UM utk teruskan pengajian.. InsyaAllah.🙂

Leave a Reply

