Bila Aku Mula Merepek

Agak lama juga aku tak update blog aku. waaaa.. ni sebab simptom malas. sebab prob sana sini.. lalala..

Post kali ni aku just nak merepek je.. lagi2 bila aku tgk mengalami Menstruation ni.. yang asyik buat aku bengang, nak tampar orang, nak serang orang tak tentu hala, ada je benda nak melawan.. Stress sana sini.. Sorry la pada yg terkena tu.. kadang2 tu luahan hati yang dah lama terpendam? Ouchhh. hahaha~ tak la.. mulut ni je haa xreti nak kawal.. lalalalala..

Hey, btw.. It’s really. I’m under stress.. nak cerita, ianya bukan utk tontonan umum.. aku dah pening sejak semua ni berlaku. aku dah hilang semangat. tak larat. makin merepek. makin menjadi2.. kenapa semua ni berlaku? dah penat aku maki dlm diri sorg2.. cuma takut jgn sampai kena ulcer dah la.. hahaha~(sempat lagi nak gelak).

Apa2pun, aku nak ucapkan jutaan terima kasih dan aku sayang korg semua yg pernah bergelar kawan, atau yg sedang berkawan dan masih berkawan dan semua la yg berkaitan dengan aku dan pernah senyum dengan aku. Aku tak kan berada jauh dgn korg. Always be near beside u.😉

Tak la. aku bukan nak bunuh diri la.. commit suicide is prohibited from Islam,baby~ and this is not surat terakhir or what so ever. just like I mention above, it just kind of merepek-ness.

Ok, bye2!!

Leave a Reply

