Alhamdulillah, Satu Angan-Angan Tercapai!

Bersyukur ke hadrat illahi, satu impian dari sejak bangku sekolah, keinginan utk menjejakkan kaki ke salah satu universiti yang terbaik di Malaysia telah tercapai dengan izin-Nya ; UNIVERSITI MALAYA.

Fuhh~! Agak menggeletar juga la tangan bila nampak kat Semakan UPU , tertulis,

TAHNIAH!

sebab masa sebelum nak buka tu, mmg xmengharapkan pun akan dapat sebarang tawaran.. sebab dah lali dari SPM dulu,klu UPU je, mesti Maaf , Maaf , dan Maaf permohonan anda tidak diterima. Pedih hati rasanya.. Tapi, time nampak macam ayat pelik semacam je, tergamam sekejap depan laptop sambil mulut ternganga dan mata pelik.. What? What? What?? Tahniah?? Waaaah! kat mana UiTM ke? Dietetik ke? Ok! Ok! relax2, baca betul2.. Biokesihatan? eh,betul ke ni? check nama, betul.. nama aku sendiri..IC pun betul juga.. kat mana? UNIVERSITI MALAYA?? Eh,laptop! Ko biar betul! jap2, masukkan balik no.IC .. serius, laptop xtipu.. Huhuhuhu! Gila! Rasa mcm xpercaya je.. aku xberganjak langsung kat depan laptop 15minit.. Hahahhaa! mcm org gila!! After that, baru bgtau Baba & Mama.. Diorg cakap, sambung study je la.. MAS tu xpayah sbb ni peluang keemasan sebab dapat Biokesihatan. Bukan senang nak dapat,kn?

Terima kasih kepada kawan2 yg sering beri sokongan terutamanya mak cik Fatin  tu.. Thanks for always be there.. Nanti kita jumpa kat Mid-Valley ye? Sebagai kata penutup,TERIMA KASIH SEMUA!! 

TERIMA KASIH SEMUA!! 

5 thoughts on “Alhamdulillah, Satu Angan-Angan Tercapai!

  1. he..aku pon da tolong tgk kn jgk!!!seronoknye!!!impian ko tercapai!elo2!!!I’m not old!!he..mid valey!xpon jln2 KL la..ko m’ti rindu nk cium bau KL xpon JJ bkit raja..ahahah..~
    he..gugup plak aku t nk jmpe ko!he..ko sllu ada utk aku jgk…=)

    • Yeap, of course rinduu.. tapi fobia juga nak jejak sana,, hahahaha! rindu kucing2 cayang,, uhuhuhu~ eleh, xpyh gugup2.. gua serababaii je skrg ni.. hahahahaha! Jusco BR jauh nak p… nnt p jalan2 yeee… ko belanja~

  2. aik??aku plak yg kne blnja..ko la…ko byk wet!heheh..~
    insyallah..da rezeki ko..da la…=)
    xsbr nk tunggu k’dtgn ko nie..!!!
    .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s