Review : Kubur Tak Bertanda

Heheee~ Siapa yang tgk cerita ni?? Telemovie “Kubur Tak Bertanda” lakonan Shaheizy Sam , Norliana, gandingan daripada org Korea, Keum Nim and Lee Yan..  Aku baru lepas tengok kat Astro Citra tadi.. So, aku nak juga tulis ttg cerita ni.. sebab sakit hati plak..

My expectation mmg bila ada Shaheizy Sam.. at least dia pandai la menghayati sesuatu watak. Tapi.. Tapi.. Tapi kannnn.. sangat la aku tension tgk pelakon2 melayu kat dalam tu.. Liana dgn Shaheizy.. Kenapa korg mcm amateur ye??Kinda tension juga la.. satu lagi xleh tahan…. agak2 30minit pertama tu, Pasangan ni asyik berpeluk je.. Yes, mmg suami isteri dalam cerita ni.. tapi macam cite ni nak tayang mereka ni berpeluk sakan.. aiyoooo.. Skrip pun mcm sakit hati je aku nak tgk.. Sorry.. Jalan cerita mmg boring… dan aku tak tau kenapa, pelakon2 amateur korea tu lagi hebat dari Sam & Liana??

Tak nak cakap banyak lagi takut nanti aku banyak keluarkan kata2 xelok.. Apa2 pun, I think Shaheizy kena pilik skrip dan watak next time.. Overall, cite ni booosan.. Sorry Pensil Production.. Mmg xleh nak berkompromi.. Sorry…😦

Leave a Reply

