It’s Not Easy To Become A Fan

Believe me.. It is not easy.. fuhh.. macam2 benda yg kita nak kena tempuhi bila kita dah jadi ‘Fan’ ataupun dalam Bahasa Melayunya – Peminat.. Apa pun kita sanggup ย lakukan utk memenuhi kehendak diri sebagai ‘Peminat’.. Hari ni aku try utk observed diri aku sendiri .. Fuhh, mmg penat,babe..

Apa yg susahnya?? ehehehee~ meh2, nak cite sikit.. dari segi sudut pemandangan aku, sebagai peminat, kita akan sanggup buat apa sahaja .. Kalau pergi konsert artis/org yg korg minat, mesti seboleh2 mungkin korg nak duduk depan stage tu,kn? So, korg leh tgk artis korg dgn lebih dekat lagi.. Bila concert plak start matahari terik, pun korg sanggup berdiri tegak kat situ.. Lagi yg xleh tahan, bila aku sendiri merasai perasaan berdiri tegak selama 6jam semata2 nak stay kat depan stage tu.. fuhhh.. ni semua gara2 bila dah gelar diri sebagai ‘Fan’.. klu bukan ‘Fan’, nak buat apa buat semua tu,kn??๐Ÿ˜‰

Hahhahaa.. macam2 aku fikir masa aku berdiri sepanjang show tadi… Pengorbanan Seorg Penghibur dan Pengorbanan seorang Peminat.. Masing2 ada peranan masing2.. Jika si artis tak pandai melayan si peminat, si peminat xpuas hati.. Bila si peminat muak dgn si artis, si artis hilang punca rezeki.. so, conclusion nya… Tak Senang Nak Jadi Artis dan Tak Senang Nak Jadi Peminat.. Renung2kan dan selamat merenung diri anda sebagai Peminat~๐Ÿ™‚

Leave a Reply

