Lawak dari Farmasi..

nak dgr cite? hari ni ada satu customer datang buat lawak dgn aku.. membuatkan aku rasa, “perghh, Shialll la!”, bak macam katanya si Abf Long Dil (lakonan Zizan dlm KL Gangster tuu…πŸ˜€ ) .. aku kena diperbodohkan betul2 si customer tu .. nak dgr perbualan dan pertanyaan customer tu kat Aku?? Jommm ~ :

Fieza : Ya, Encik. Selamat Datang. Boleh saya bantu? cari apa ye??

Customer: Β Saya nak cari Ubat..Β 

Fieza: Ubat apa ye, Encik??

Customer: errr.. saya nak cari ubat.. err..Β 

Fieza Β : … (terdiam sambil tersenyum menunggu jawapan dari customer tersebut)πŸ˜€

Customer: Ahh~ baru ingat. Saya nak cari Ubat gigi..

Fieza : **Blurrr** , Ubat gigi??? Β ubat utk surutkan sakit gigi atau bengkak gigi ke?? Errr… Encik, ubat gigi yg macam mana ye???

Customer : haa.. Ubat gigi… Colgate.. ok, tak pe.. dah nampak kat mana.. eh, terima kasih,Miss..

Fieza : SHiallll!!! aku kena lawak bodoh kat situ jg!! warghhhhh!!!!

aku sengih sorg2 sepanjang 15minit kat situ sbb keBlurraAn aku nak tangkap lawak si customer ni.. perghhhh.. Baik punya lawak lu kasi gua, Brooooo~ Dasattt~~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s