Kawan kerja kat Lake Town Resort

Hurm….. aku dah perasan kat FB dia… dia cakap, “dh dpt kerja.. xlarat lagi nak ddk rumah..berat badan pun naik..” tapi, dia xmsg aku pun yg dia dapat kerja masa dia update status dia tu.. aku tunggu je bila dia nak msg aku.. ceh.. haram.. tapi last night aku try hantar msg MMS kat dia.. emoticon.. saje2 je.. pastu tu baru dia nak cerita dia dah dapat kerja kat Bukit Merah Lake Town Resort.. jadi apa?? Receptionist.. hehehhehee.. akhirnya dapat juga dia enjoy kerja mcm tu.. klu x, kerja dapur je la yg aku dgr tiap kali dia cerita pasal kerja yg pernah dia buat..  sambung balik cerita, dia dh 3hari kerja kat sana.. macm mn la dia jadi receptionist eh? Yes sir, may I help you?? hohoho!! For u, kerja elok2 ok??? jangan stress2.. receptionist is a fun job sbb jumpa mcm2 customer! Good Luck!! (^^)

Ni bukan dia. credit amik kat photobucket.. hehehe~

Leave a Reply

